Våga vara mig själv

Det försöker jag fortsätta med.
Dels handlar det om att våga visa bilder på mig själv fastän jag här är förkyld och inte enligt egen åsikt alls till min fördel. Dels handlar det om att våga säga att jag tycker väldigt mycket om att vara en av medarbetarna på lokaltidningen Nya Östis.

Får det vara ett gratisexemplar, eller en prenumeration?
Får det vara ett gratisexemplar, eller en prenumeration?

I dag firades staden Lovisas namnsdag och därmed arrangerades marknad på torget. Nya Östis var där och delade ut dagens tidning och pratade med läsare. Det är helt underbart att möta folk öga mot öga. Att få höra deras åsikter om tidningen, vad de tycker att är bra och vad de anser kunde bli bättre.

6 reaktioner på ”Våga vara mig själv

  1. Jag tycker att du ska köra iväg den där rösten i huvudet som säger att du inte är till din fördel. Bort med den!! Du är jättefin!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

