Det här kom i alla fall lägligt…

… om allt annat kommit olägligt! Som till exempel influensan och det ryska viruset som höll på att kapa min telefon i dag (vet inte om stormen är förbi än)….

Kul i alla fall att jag hittade den här sista dagen jag packar inför flytten 🙂

Kan vara bra att ha ... :-D
Kan vara bra att ha … 😀

Kanske bäst att sätta gamla adressen där ännu för i andra lägenheten finns det möbler först i morgon på eftermiddagen. Och även där råder ett kaos några dagar… 🙂

32 reaktioner på ”Det här kom i alla fall lägligt…

      1. Tack snälla du! Det ska jag göra.
        Här finns mycket att ställa i ordning, men vet du, det känns BRA!
        Jag har haft tillit och tänker fortsätta ha det.
        Kramar till dig och tack för allt stöd ❤

      2. Jag har mina svaga stunder fortfarande… mitt självförtroende är fortfarande bräckligt och jag tampas med många frågor… men det gör vi väl alla nån gång.
        KRAM till dig ❤

      1. Har mycket att göra i nya bostaden, att packa upp, sortera, slänga eller ge bort eller sälja… oj, det tar tid, men den processen är också bra att gå igenom 🙂

Kommentera

