En söt nos

… var det någon annan som visade på sin blogg häromdagen. Då kom jag ihåg att jag i mitt lager av bloggbilder har kvar några från trädgårdsföreningens resa som jag ännu inte visat 🙂

På en gård fanns en finsk lapphund som var sex veckor gammal. Om jag nu minns rasen rätt...
På en gård fanns en finsk lapphund som var sex veckor gammal. Om jag nu minns rasen rätt…
Försöker du få en fin bild av mig? Då blundar jag!
Försöker du få en fin bild av mig? Då blundar jag!

13 reaktioner på ”En söt nos

Kommentera

