Äntligen!

Det är de små detaljerna som gör det!
Var tvungen att åka tre mil för att hitta ett duschdraperi. Men nu har jag äntligen ett och det känns som verklig vardagslyx.

Nu skvätter vattnet inte längre ut över badrumsgolvet.
Nu skvätter vattnet inte längre ut över badrumsgolvet.

Och så köpte jag ett doftljus som jag ska ha på balkongen. Fick tipset av en väninna då jag berättade att det kommer cigarettrök in på min balkong från grannarnas.
Jag är inte överkänslig och jag tänker inte klaga på dem som röker. De är ju utsatta för alla möjliga restriktioner redan, så jag vädrar då det går och låter doftljuset göra sitt 🙂

Fräsch fruktig doft!
Fräsch fruktig doft!

19 reaktioner på ”Äntligen!

  1. Vilket fräscht duschdraperi. Riktigt snyggt!
    Smart att inte gnälla på alla stackars rökare som förföljs och i stället köpa ett doftljus. Det är ju bara under sommaren som röken stör som mest, under vintern är ju balkongdörren stängd.

  2. Och det ska alltid vara en rejäl etikett på de här doftljuset. De sitter som berg och sällan jan man ta av etiketten.
    Fast Ikea har nu bättrat på sig.

  3. Viktiga saker först,och absolut skall man trivas även i badrummet samt balkongen,det är viktigt!

    Mitt nästa dusch draperi skall bli bomull eller lin(du vet,jag och plast..) bara vi först skulle få fixat dräneringen runt huset,för sommartid är det lite onödigt fuktigt i vår källare och då kan ju ett sådant draperi börja mögla.

    1. Jag är också lite tveksam till plast men börjar så här 🙂 Tänkte på spetsgardiner, men hur fort torkar dom? Nå, jag får se tiden an.
      Bra att ni tänker på dränering och sånt… inte kul med mögel!

  4. Vad snyggt ditt badrum är.. jag har samma gråa kakel som du men inte över hela bara en rand så är resten vitt.. Men jag skulle gärna ha som du så snyggt. och ditt dusch draperi gillar jag verkligen..

    Vad snäll du är som inte klagar på grannarna, jag slutade röka för 8 år sedan och jag gnäller inte heller när mina grannar röker..

    Det är upp till var och en om man vill röka och jag tycker verkligen att det gnälls för mycket på både det ena och det andra numera..

    Ha en fin helg nu Carita.. Kram Nicki

Kommentera

