21 reaktioner på ”Små platser som ger njutning

  1. Det ser riktigt bra ut. Självklart ska Bond vara på plats först. Du ska ju trivas! Härligt med en inglasad balkong. Det har jag inte. Levande ljus kan jag glömma, där står en lampa med solceller.

  2. Kul med ett översättningsjobb. Sådana jobb sätter hjärncellerna igång. Konstverken du visar är helt i min smak, både den roliga skulpturen och tavlorna som är otroligt fina.

  3. Så härligt med en inglasad balkong. ”Grannen ovanpå” har låtit glasa in sin och den är jättemysig med massor av växter i stora krukor. Ett riktigt orangeri!
    Kram

    1. Låter härligt! Vet inte hur länge jag vågar har växter där, kan ju i värsta fall bli -30 hos oss om vintrarna.
      Finns infravärme, bara den fixas att fungera 🙂 … men tror inte jag ska värma upp balkongen med den hur länge som helst under året.

    1. Har ju bott här två veckor nu, så det är väl ganska snabbt fixat. Ännu återstår mycket att få bort från t.ex. skrubben, en del grejer vet jag inte alls vad jag ska göra med… men, bit för bit – bara jag är klar till nästa vår, så 🙂
      Kramar!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

