Nu bor JAG här

Rätt stavat, hurraaa!
Rätt stavat, hurraaa!

Jag har bott här i två veckor och haft ett annat namn på dörren. Men det var inte många bokstäver som behövdes till för att det skulle bli rätt. Alla de bokstäver som fanns i namnet för personen som bodde här innan finns kvar 🙂

Att namnet inte kommit på dörren tidigare beror på att jag först i går på eftermiddagen fick blanketten till disponenten. Så jag blev glatt överraskad över att mitt namn redan i morse fanns på dörren. Raskt marscherat av den som fick uppdraget!

16 reaktioner på ”Nu bor JAG här

Kommentera

