Full rulle!

Blir bara ett kort inlägg därför.
Fixade lite försäkringar på förmiddagen. Städade så gott jag kunde i sovrummet ett par timmar på eftermiddagen. Ska få en väninna på besök.
Det ger alltid lite extra motivation att ta itu med saker då man ska få en gäst.

Snart redaktionsmöte med Nya Östis där jag är en av medarbetarna.
De här mötena är faktiskt en av veckans höjdpunkter! 🙂

En av många bilder från Trädgårdsföreningens resa som jag har kvar i mitt arkiv med opublicerade bilder.
En av många bilder från Trädgårdsföreningens resa som jag har kvar i mitt arkiv med opublicerade bilder.

14 reaktioner på ”Full rulle!

  1. Hej!

    Den här skira bilden med den vita floxen och vattendropparna är helt underbar! Väntar med spänning på flera bilder från vår gemensamma resa!

    Ha det bra!

  2. Ja, här var det full rulle, läser jag! Precis i min stil också, om jag inte hade varit såpass trött av mig nu.
    Fast vi gör ju olika saker. Det verkar som om du fått bra flyt i din nya roll som egenföretagare, skoj 😀 och ha det så kul ikväll.
    Torsdagskram!

Kommentera

