Vacker vägg, del 49

Stor yta, som gjort för ett graffitikosntverk.
Stor yta, som gjort för ett graffitikosntverk.

Nu hoppas jag verkligen att ingen ska gå och klottra på den här väggen. Den har ju redan formationer som ser ut som konst. Men ytan är väldigt stor, så här kunde ett beställningsverk sitta bra. Samtidigt tycker jag att den här fönsterlösa väggen är vacker som den är.

I dag har jag inga direkta arbetsuppgifter. Endast en träff på eftermiddagen som gäller frivilligjobb för en förening.
Men nånting att göra finns alltid, till exempel ska jag skriva ut en faktura i dag – helt kul jobb🙂 Och så ska jag träffa en väninna också i kväll.

Det är friheten jag gillar i mitt jobb som egenföretagare. Dagarna går inte enligt ett visst mönster från 8.30 till 16.30.
Samtidigt behöver jag hela tiden tänka på att jag har tillräckligt med uppdrag för att kunna försörja mig. Hittills har det fixat sig!
I morgon lördag jobbar jag fyra timmar, på söndagen likaså. Den rytm jag har just nu stortrivs jag med.

Fredagskram till alla❤

12 thoughts on “Vacker vägg, del 49

  1. Du låter verkligen som en pigg och glad tjej numera härligt..
    Hinner inte skriva i alla inlägg hos mina vänner men försöker i alla fall att höra av mig ibland..
    Ha en fin helg nu och tack för Fredagskramen lämnar en tillbaka..
    Nicki

    1. Samma med mig – har inte tid för alla bloggar jag skulle vilja besöka!
      Men din ser jag via Facebook och vissa dagar ger jag bloggar en timme eller två, då hinner jag ganska bra komma ikapp på mina favoriter, dit du hör.
      Kram!

  2. Snacka om naturlig konst på väggen där! Gillas skarpt!
    Visst är friheten att ”vara egen” fantastisk! Å du klarar dig nog, det är jag övertygad om!

  3. Jag ser flera historier redan i denna lilla vägg och hoppas precis som du att den får fortsätta som den här. Spännande att som betraktare får skapa sina egna historier. Söndagskram till dig.😉

Kommentera

