Glad måndag! 19-09-2016

Konstverk på Galleri Theodor.
Konstverk på Galleri Theodor.

Konst i pigga färger gör en ju alltid glad!

Önskar er alla en bra start på veckan –  min börjar i arbetets tecken med olika skrivuppdrag som jag gör i egen takt här hemma.
Ute verkar det bara vara +4 grader nu, var frost i natt – men temperaturer på upp till +15 har ännu utlovats och solen lyser!

8 reaktioner på ”Glad måndag! 19-09-2016

    1. Vi hade +13 på dagen men kring nollan och +4 på morgonen.
      Då jag bodde i en trerummare hade jag separat arbetsrum, nu har jag en stor tvåa, men datorbordet är i sovrummet. Det går bra det också 🙂

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

