Guess what? Äntligen tillbaka!

Det är ett rejält tag sedan jag arrangerade den här lilla roliga tävlingen på min blogg 🙂
Den här gången visar jag inte bara en detalj av bilden. Jag vill gärna veta hur många av er som vet vad det här är.

Det är fritt fram att gissa en eller flera gånger till och med i morgon kväll.
Du som gissar helt rätt får allmän ära och berömmelse 🙂 … och har du en blogg länkar jag till den, vilket förhoppningsvis ger dig fler läsare. Har du inte en blogg får du din signatur/ditt namn publicerat.

Jag har kommentarsgranskningen på, så era kommentarer publiceras tidigast i morgon kväll!

Vad är detta?
Vad är detta?

37 reaktioner på ”Guess what? Äntligen tillbaka!

  1. Lätt som en plätt, det är ett verktyg för att få upp knopar och rep. Tror jag i alla fall. Och gissningen kanske inte är helt fel då du varit ute på seglats på det stora havet:)

      1. Som sagt, jag har inte råd, annars skulle jag gärna hålla på med det. Frisk luft, bra motion blir det då man går i timmar. Kul och spännande för det mesta, ibland lite frustrerande då man tror att nu är det bara att putta bollen i hålet dit avståndet är 20 cm och så rullar den förbi…

      2. Inte min sport. Tar halva dagen i anspråk. Mycket att släpa runt också. Stå och fundera vilken klubba man ska slå med… Hmm, med den beslutsångest som jag begåvats med som våg, skulle jag bli knäckt. 😂

      3. Hahaa, du har humor i alla fall 🙂 Kan se dig framför mig… hummande i funderingar om val av klubba. Och medspelaren biter på naglarna samtidigt som andra väntar otåligt på att få komma in på banan, att ni ska spela den slut 🙂
        Men motion ger golfen även om man ”bara promenerar”.

      4. Jag tar det bästa, jag promenerar och byter miljö bra mycket oftare en golfare. För även när de byter bana så är den rätt lik den förra banan. 😂😂😂

  2. Det är säkert en flasköppnare. Praktiskt…heheh.
    skrev ett litet inlägg. Vill ju skicka en tavla till dig. den där sensuella vill jag ju ha. Ska skriva till dig i dagarna. Vill ha din adress med.
    stor kramis på dig

  3. Det kan vara allt från en flasköppnare till en borttagningsgrej för häftklamrar. Har faktiskt aldrig sett en sådan grej förut.

Kommentera

