213 bilder senare…

… undrar jag om det är tennis jag fotograferat😀

Vilken gren är det frågan om? Spelar Jesse tennis? :-D
Vilken gren är det frågan om? Spelar Jesse tennis?😀

… den skarpögda innebandyvännen ser ändå att det är en innebandyklubba han har i handen, men andra kan ju undra🙂

Det var säsongstart för Lovisa Tors del i dag. Ett mer seriöst inlägg om det kan ni läsa här.

Jag kände mig lite ringrostig i fotograferandet efter ett drygt halvårs paus… men kul är det att säsongen åter är i gång. Jag tog 213 bilder och ungefär åtta av dem vågar jag som Tors pressansvariga skicka vidare till media.

Här på bloggen tänkte jag att jag kan bjuda på lite skojiga bilder från matcherna. Sådana som jag INTE kan skicka till media🙂
Tycker det är lite synd att kasta bort 205 bilder…

Toppen med skärpa och allt, men men... hemmaspelaren har ryggen mot kameran.
Toppen med skärpa och allt, men men… hemmaspelaren har ryggen mot kameran.
Håller taket på att rasa ner eller vad spanar alla efter? Bollen?
Håller taket på att rasa ner eller vad spanar alla efter? Bollen?
Snygg kalufs han har, Julle Sumén!
Snygg kalufs han har, Julle Sumén!

4 thoughts on “213 bilder senare…

Kommentera

