20 reaktioner på ”Glad måndag! 26-09-2016

      1. Jag är också ledsen 😦 … vet inte ens vad jag gick miste om… Nu får posten ett fy-skäms! Vart tog försändelsen vägen?
        Fastnade den i tullen? Var det något som väckte misstankar? 😀

      2. Nej, jag fattar inte vad som hänt. Visserligen är jag inte förvånad- posten här är superdålig- det kan ibland ta veckor för ett inrikes brev att nå fram- och sedan kan det k0mma ifrån USA på 2 dagar……
        jag hojtar till när du får hålla utkik på nytt!
        kram

      3. Alltså… post borde ju inte få komma bort! Om det dröjer flera veckor för det att komma fram är det också fel, men FRAM ska det…
        Tråkigt att det inte funkar 😦
        KRAM, din vilja är god!

      4. Dom har ju lagt om posten här i Sverige och Postnord har väl aldrig fått så många klagomål, Får ofta sen, eller ingen post. Ofta grannens och det känns som att det är lite kaos på postfronten. ( på postfronten intet nytt! )

      5. Det låter för bedrövligt! Nog måste man ju kunna lita på att posten går fram.
        Ditt brev till mig lämnade kanske aldrig lådan där du lade det? Eller så gjorde det det, men kom inte ut från Sverige?

Kommentera

