Riktigt fullt upp nu, men trivs!

Har inte hunnit fotografera så mycket annat än bilder till mina artiklar och andra jobb... så det får bli en symbolbild, ytterligare ett minne från Trädgårdsföreningens utfärd. Någon sa att den här växten är giftig, men jag minns inte vad blomstret heter.
Har inte hunnit fotografera så mycket annat än bilder till mina artiklar och andra jobb… så det får bli en symbolbild, ytterligare ett minne från Trädgårdsföreningens utfärd. Någon sa att den här växten är giftig, men jag minns inte vad blomstret heter.

Väckning 7.30. Lite för tidigt om jag följer min naturliga dygnsrytm. Enligt den lägger jag mig 23-23.30 och vaknar 8.30.

Diverse privata ärenden 8.30-10.30. Sedan skrivjobb en timme, sedan pressinfo och skrivjobb igen. Efter det en del korrekturjobb för Nya Östis åtföljda av olika uppdrag som inte har med tidningen att göra.
Jag har riktigt fullt upp den här veckan och är tacksam för det, att jag HAR jobb.
På lördag har jag ändå tänkt koppla av lite, bland annat med besök hos frissan, håret bör toppas. På söndag åker vi till Villmanstrand med Tor, en utflykt jag ser fram emot även fastän den innebär en del jobb sen söndagskväll också.
Kan troligtvis efter det lägga ut fler bilder här som INTE platsar i tidningen. Tar jag 100 brukar max fem gå att publicera i samband med mina artiklar om innebandyn 🙂

6 reaktioner på ”Riktigt fullt upp nu, men trivs!

  1. Ser ut som Digitalis, eller fingerborgsblomma på svenska, det är mycket giftiga till och med. Användes förr till, om jag minns rätt, hjärtmedicin. Nån medikament var det iallafall…

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

