Skyltsöndag den 2 oktober (och ommöblering)

Ett minne från resan då jag fyllde 50 år 2012. Besökte Nice, Monaco, Cannes m.fl. orter och köpte då den här musmattan.
Ett minne från resan då jag fyllde 50 år 2012. Besökte Nice, Monaco, Cannes m.fl. orter och köpte då den här musmattan.

… och så kan man väl inte för ofta poängtera hur viktigt det är med bloggvänner. Förutom att de ger råd och stöd då livet känns tungt, och gläds med en då någonting lyckas – får man även tips och idéer. Antonia tyckte att jag skulle försöka med att sätta datorn under bordet istället för att ha den uppe till vänster.

Visst blev det mer praktiskt så här?
Visst blev det mer praktiskt så här?

Nu fick jag plats även för en lampa och till vänster för anteckningsblock.
Jag var orolig att sladdarnas längd inte skulle räcka till. Då jag har skrivaren till höger på en vit hylla hade det inte lyckats utan specialförlängningssladdar om jag velat ha datorn till vänster under bordet. Och sladdar finns det dessvärre ändå tillräckligt av, allt är inte trådlöst än.

Men nere till höger på golvet står datorn nu och det blev hur bra som helst!
Så här såg det ut i går.

11 reaktioner på ”Skyltsöndag den 2 oktober (och ommöblering)

  1. Oh, wow, vad bra att du anammade tipset! Det ser mycket renare och snyggare ut idag. Inte behöver du framhäva den stora klumpen 😉
    Jättebra att få råd ibland!
    Och din skylt minner mig om en resa jag gjorde för många år sen, just till dessa platser!
    Skyltsöndagskram ❤

  2. Så glad jag blev. 😍 det är inte lätt sak att ge tips då det kan slå också helt fel, då det är inte lätt att få fram nyanser i vad man skriver.
    Jättefin blev det och du fick mer plats.
    Är det en kombinerad kopiator/ skrivare du har eller bara en skrivare?
    Jag köpte en miniskrivare till jobbet som är dessutom portabel. Men den är bara skrivare.
    Och ja, sladdar. Det är ett elände och jag försöker gömma de så gått det går och använder ofta en förlängningssladd/ med flera uttag i ett ( elsladdar jag tänker på) för det underlättar att göra alla grejerna strömlösa när sånt kan behövas ( resor, åskväder)..

    1. Jag ville förstås visa hur bra det blev och ge creds till dig 🙂
      Jag har bara en skrivare, skulle vara bra med kopieringsmaskin också, men få se när det blir av (när jag har råd) 🙂

  3. Vilket fint och passande minne från filmfestivalstaden Cannes!
    Bra med datorn under bordet, smart! Nu har du ju plats för papper och anteckningsböcker också.
    Stort tack för skylltningen:-)

Kommentera

