Glad måndag! 17-10-2016

Glad måndagskväll! Jag har haft fullt upp sedan i morse.
Direkt efter frukosten hade jag ett layoutjobb, sedan gick jag i ett par affärer innan det var dags för en intervju. Efter det redaktionsmöte, och sedan skrev jag ett par artiklar. Jag är ännu inte klar med alla texter, men plötsligt kom jag ihåg BLOGGEN och glad måndag!

Finland fyller 100 år 2017.
Finland fyller 100 år 2017.

Finlands självständighetsdag firas den 6 december. Då fyller vi 99 år. Nästa år är det jubileumsår. Jag tycker att det här paketet med värmeljus är fint❤

13 thoughts on “Glad måndag! 17-10-2016

Kommentera

