10 thoughts on “En del ger sig inte

  1. På vår innergård står också ett sådant träd. Har faktiskt inte tänkt på det tills du skrev nu – vårt träd har också alla gula löv kvar. Konstigt. Undrar varför…

    1. Såg en bild på Facebook som en bekant till mig från Grindtorp lagt ut. Tror det är lönnar, både det träd hon hade fotat och som jag har tagit bild av.
      Men jag är ingen trädkännare🙂

    1. Tack för informationen – det är inte alltid så lätt med träd, men det här tyckte jag mig känna till. Eken har också karaktäristiska löv. Björken känner man ju igen på stammen, men så finns det lindar och aspar, rönnar och alar osv.🙂

  2. Jag har typ flera stycken sådana träd vid området. Och det är lindblomsträd😉
    Tog precis kort idag, lägger ut det någon dag.
    Onsdagskram❤

Kommentera

