En hörna får ännu vänta…

… på fotografering i sovrummet.
Men den gamla stolen jag hittade på loppis fick bli nattduksbord.

Den stora nallen är 50 år gammal, en barndomsvän. Den lilla fick jag för inte så länge sedan av min vän Dimi. Ikoner och andra små gåvor finns här också.
Den stora nallen är 50 år gammal, en barndomsvän. Den lilla fick jag för inte så länge sedan av min vän Dimi. Ikoner och andra små gåvor finns här också.

Fortfarande är det viktigt för mig att sängen inte står fast mot någon vägg. Det finns en liten möjlighet att få ut den ännu mer mitt på golvet bara jag löst ”problemet med hyllorna” som inte visas på bild.

Köpte ny säng innan jag flyttade - otroligt skön!
Köpte ny säng innan jag flyttade – otroligt skön!

Och så där i övrigt är det NÖ- och KP-dag i dag. Har mycket att läsa i kväll!

Strök över adresserna på tidningarna och tycker att bilden på Nya Östis ser ut som en liten gris😀

hemma_tidningar

19 thoughts on “En hörna får ännu vänta…

  1. Gillar stolen och framförallt dina snygga sängkläder. Bara en fråga – hur kommer du åt saker i garderoben bakom sängen????

    1. Jag gillade stolen direkt då jag fick ögonen på den, frågade inte ens vad den kostade, ville ha den – kostade 25 euro, så inte så väldans dyr.
      Det där med sängen är en idé jag fick då ex-maken och jag köpte vår bostad, det fanns ett par stora rum där sängen hade kunnat stå mitt på golvet.
      Men jag fick inte gehör för min idé. Kanske för att sängen hade en gavel på kortändan, men den hade man kunnat ta bort.
      Nu då jag bestämmer allt själv SKA sängen stå ”mitt på golvet”😀

  2. Men den stolen,får flashbacks till en bänk jag brukade sitta på hos en gammal tant i tiderna,den var lixom sådär otroligt mjuk i kanterna,skön att dra över helt enkelt presic så ser din stol ut❤
    Tycker ännu att det är ganska roligt att du har sängen i "mitten" av rummet,säker super enkelt att bädda när man kommer åt alla sidor enkelt(vårt lilla sovrum äe också i mitten av rummet men typ två kanter tar i båda väggarna😀

Kommentera

