22 thoughts on “Första snön har fallit

  1. Då är det rättvist, det är inte bara vi i Kårböle, som fått lite snö. Var till Färila idag för att köpa skovax, och där var det barmark. Har smort läderstövlarna för att inte bli lika våt, som igår, en gång till.
    Svante

  2. Hä med, fast här ligger den som tur är inte riktigt kvar. Men en massa pölar finns det efter 24 timmars regn och blötsnö på det. Så då föredrar jag faktiskt att titta på din bild;-)

  3. Alla årstider har sin charm, det är bara den med snö, som helst jag bara ville se på vykort😀 Kanske för att jag fryser, jag vill ha värme😀
    Snötomt här, än så länge…
    Kram!

    1. Du måste klä dig varmt, mysa med levande ljus hemma, en bra bok, en tidning – ja, jag tror du kan allt det där🙂 Vädret kan man ju ändå inget åt, man får ta det som det är.
      Kram!

  4. Där kom det! Skrev precis till en annan bloggare som visade snöbilder … ”Nu startar juleinlägg … väntar bara på alla julebaksbilder nu. 😂😂😂

Kommentera

