Stämningsbilder från Lovisa

Häromkvällen satt jag med en god vän och filosoferade på en krog.
Hahaa, jo – jag kan förstå om ni nu blir oroliga och tänker att hon sitter på pubar alla dagar😀
Det facto har jag varit ute rätt sällan efter sommaren och flytten. Har trivts så bra hemma och haft rätt mycket jobb.
När jag gick hem var klockan inte mer än 21.30 men det är ju mörkt redan vid halv fem så här års – så här bjuder jag på ett par stämningsbilder från fina Lovisa❤
Det var i måndags, innan snön som kom i dag.

Om jag hade jobbat kvar på tidningen Östnyland hade jag haft 200 meter från jobbet till redaktionen.
Om jag hade jobbat kvar på tidningen Östnyland hade jag haft 200 meter från hemmet till redaktionen. den ligger till vänster ungefär där som bilen står. Före detta motellet, Lovisa Gasthaus, syns till höger.
Lovisa Gasthaus draperat bakom björklöven. Bilden är faktiskt tagen med mobiltelefon.
Lovisa Gasthaus draperat bakom björklöven. Bilden är faktiskt tagen med mobiltelefonen.

13 thoughts on “Stämningsbilder från Lovisa

  1. Otroligt vackra bilder från Lovisa! Är impad att din mobil klarar av nattbilder på det sättet. Riktigt fina bilder. Å eftersom det är som vanligt folktomt på gatan så utgår jag ifrån att alla Lovisabor har samlats på din krog;-)

  2. Riktigt fina, stämningsfulla bilder! Otroligt bra bild som du tog med mobilen. Får testa om min klarar av sånt också. Björklöven ser ut som guldregn. Vackert!

  3. 21.30 är sent … tänk dig du, jag själv går hem senast 20.40 om jag hamnar på en pub … har inte alls med busstider att göra. Hahaha …
    Fina bilder, så härligt ljus i dem.

Kommentera

