Blev väldigt fascinerad…

… då jag såg solens strålar på muren till skorstenen i Almska Gården. Ni vet, det är en sådan där gigantisk skapelse som går från bottenvåningen genom vindsvåningen och mynnar ut på taket.

En som älskar murar, tegelstenar och rappning kan inte gå förbi det här utan att ta en bild.
En som älskar murar, tegelstenar och rappning kan inte gå förbi det här utan att ta en bild.

I dag ska jag till grannstaden för att träffa en väninna. Förhoppningsvis hitta något riktigt gott att äta, och framförallt – ha tid att snarvla om allt möjligt🙂

Sådär för övrigt tycker jag att jag har blivit allt bättre på att gå utanför den så kallade comfortzonen.
Säg inte nej – säg JA, eller åtminstone kanske, kanske, kanske.
Jag vågar, jag vill, jag kan!
Och går något åt pipan så är det inte så farligt.

 

10 thoughts on “Blev väldigt fascinerad…

Kommentera

