Glad måndag! 21-11-2016

Jag hoppas det blir en glad måndag!
Ute är vädret trist, snön har regnat bort – men vi får se det fina i att vi inte har halka i alla fall.

Ofta känner jag mig full av energi, har massor av idéer, vill utveckla allt jag jobbar med och brinner för. Det handlar om flera olika projekt jag är engagerad i.
Innerst inne är min vilja god, men ibland undrar jag om jag är för framfusig ändå? Det är så lätt att bli missförstådd då man själv saknar det där berömda tålamodet😀

Med dessa glada nunor från en reklam för en film på bio önskar jag alla en bra start på veckan!
Med dessa glada nunor från en reklam för en film på bio önskar jag alla en bra start på veckan!

6 thoughts on “Glad måndag! 21-11-2016

  1. Glad måndag till dig med! Å nu har jag lärt mig ett nytt ord igen – mycket lätt att komma ihåg dessutom: ja betyder och:-)

Kommentera

