Glad måndag! 28-11-2016

Konst och färger gör mig ofta glad.
Konst och färger gör mig ofta glad.

Det här konstverket finns på en dörr i Kompanjonskapshuset där jag var på ett möte i dag.
Efter mötet gick jag till krogen🙂 Åter en gång, mitt på en vardag.
Men också den här gången var det frågan om en intervju. Årets företagare i Lovisa är nämligen Loviisan Aarre Oy som äger restaurang Zilton.
Så jag drack bara ett glas saft och blev bjuden på en jultårta.

Resten av eftermiddagen går till att skriva artiklar.
Ha en bra måndag!

2 thoughts on “Glad måndag! 28-11-2016

Kommentera

