21 reaktioner på ”Vintriga Lovisa

      1. Det blev -15 grader här i går kväll, och SMHI spådde att det inte skulle komma snö, så det är den snön jag ska skotta bort, när det ljusnar. Det är ju bara -6,2 grader nu.
        Svante

      2. Samma temperatur hos mig nu 13:10. Jag har skottat bort c:a. 3 cm snö på 300 kvadratmeter, och nu väntar jag på att plogbilen ska komma så jag får bort vallen framför infarterna.
        Svante

  1. Kul att se från Lovisa bodde där tills jag var 8 år, bodde vid Salbodtorg, minns Tant Mildas butik.

  2. Vackert, verkligen juligt! Tre människor och en röd Golf som måste ha åtminstone föraren bakom ratten. Alltså fastnade minst fyra personer på fotot;-)

Kommentera

