Vad håller dom på med?

Det har jag frågat mig många gånger efter att ha kollat bilderna jag tagit på matcherna 😀

Av 140 bilder kunde jag använda omkring fem, det vill säga skicka till tidningar och annan media.

Men den här serien blev rätt kul, särskilt den sista bilden. Ser ut som om huvet på motståndaren lossnat…

Ofta ser det värre ut än det är då kampen om bollen är hård och en bildserie tas på ett par sekunder.
Ofta ser det värre ut än det är då kampen om bollen är hård och en bildserie tas på ett par sekunder.

ibandyserie_2

Jag får liksom inte ihop det här... kroppen ser ut att står rak, men huvudet? Vem tillhör det? För en mopp är det inte.
Jag får liksom inte ihop det här… kroppen ser ut att står rak, men huvudet? Vem tillhör det? För en mopp eller en mikrofon är det där svarta inte.

12 reaktioner på ”Vad håller dom på med?

  1. Hahaha! Urläckra bilder. Det är just sådana foton som jag efterlyser i tidningar. Skicka med några sådan till tidningarna nästa gång! Ett gott skratt förlänger livet:-)

  2. Kul bilder 😊 Huvudet sitter allt som det ska. Om du följer armen som håller klubban så ser du att han står inte rak utan är framåtböjd. Det är hans andra hand som syns under huvudet.
    Förhoppningsvis var inte spelet heller huvudlöst 😉

  3. Ha..ha… man får kolla ett tag för att hålla isär kroppsdelarna. Antar att de inte kramar varandra. Det måste vara en annan lek som jag inte förstår.
    Tycker din blogg är perfekta stället att visa den typen av bilder. De trollar fram många leenden.

    1. Tack! Ibland funderar jag om något av ”de troll” som förföljer mig här på bloggen tycker det här är smaklöst 😀
      Men hittills har bilderna bara framkallat roliga kommenterar och skratt!

  4. Det ser lite våldsamt ut får jag säga.
    Tack för ditt besök och för kommentaren inne på min blogg! Välkommen tillbaka om du känner för det. Det är så trevligt med nya läsare.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

