Spegel, spegel på golvet där…

… nu är monterad, nu är du här!
Tre månader klarade jag mig utan dig,
så varför köpte jag dig ändå, säg!
Det känns ovant att in i dig titta,
och att nya sidor av mig själv hitta?
Mitt på golvet i hallen ska du inte stå,
en mer praktisk plats kommer du att få.
Men en bild av dig jag ville visa,
så att mina bloggvänner dig kan prisa.

Knapper, en flyttbar spegel. Går att hänga kläder eller accessoarer på baksidan.
Knapper, en flyttbar spegel. Går att hänga kläder eller accessoarer på baksidan.

 

24 reaktioner på ”Spegel, spegel på golvet där…

  1. Vilken fin dikt till eller om spegeln:-)
    Den är fiffig – spegeln alltså, då man kan hänga kläder m m på baksidan. Då passar det väl bra att ställa den i sovrummet eller…

    1. Jo, vet du – den lösningen har jag tänkt på faktiskt, sovrummet… men jag måste få undan lite annat i ett av hörnen här.
      Har inte haft någon brådska som du vet, så småningom kommer idéerna och lösningarna!

Kommentera

