Snart lite lugnare

Med den här fridfulla skogsvyn i den blå timmen från Pernå vill jag önska alla en fin luciadag!

skogssiluett

Jag har jobbat hela förmiddagen men ska nu till frissan och räknar med att kunna ta det lite lugnare den närmaste veckan.

Vi har fått lite snö till så det är vackert vitt ute nu.

18 reaktioner på ”Snart lite lugnare

      1. Ja, det har inte varit en bra period just nu…men jag kämpar på!
        Och WF har en tendens att hamna lite efter när jag inte mår så bra!
        MEN jag kommer igen!
        ( dessutom måste jag ju träna då du oftast vinner…..:-( )
        kram

      2. Snälla du – allvarligt talat har WF absolut ingen betydelse, och det vet jag att du förstår.
        Det är bara genom det jag antingen vet att du är bortrest eller mår sämre 😦
        Bamsekram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

