21 reaktioner på ”Wihuu…

  1. Visste inte att det är såååååå livligt i Lovisa. Men jag håller med dig. Det händer faktiskt förvånansvärt mycket i den lilla fina staden. Undrar om du tycker samma sak om Täby som har knappt 70 000 invandrare;-)

    1. Kanske du menade invånare? Nog för att där bor invandrare också – men jag tyckte där bodde drygt 60 000 då jag bodde där 1998.
      Egentligen är ju Täby inte så stort, och då tänker jag på området Grindtorp, Marknadsvägen, Täby centrum.
      Det har kommit många byggnader till på liten yta, och jag sörjer Galoppens död… men Täby har väl fortfarande prägeln av staden på landet?

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

