Bloggpaus!

Det ordet har jag inte använt här förut, om jag minns rätt 😀
Helt och hållet är det inte sant att jag håller paus heller.
Jag har gjort förhandsinställda inlägg för fyra dagar framöver eftersom jag reser bort.
Det är möjligt att jag sporadiskt kommer åt att titta in här, och jag hoppas ni kommenterar helt som vanligt. Ni behöver bara komma ihåg att det kan dröja innan era kommentarer syns eftersom jag har kommentarsgranskningen på.

I kväll hoppas jag kunna njuta av god mat och trevligt sällskap på färjan. Den här gången har ingen storm utlovats. I regel brukar jag vara som en magnet då det gäller dem… Jag + resa med båt = storm 😀

Önskar er en fridfull väntan på fjärde advent.
Önskar er en fridfull väntan på fjärde advent.

33 reaktioner på ”Bloggpaus!

      1. Nä…😍
        Staden är ju knappt större en Lovisa.
        Hoppas att du får en skön helg i stan.
        Kanske nästa gång kan vi ta en ficka. Men bara kanske. För nåt år sen träffade jag en bloggare. Vi hade en trevlig fotodag, men sen bröts kommentarerna hos varandra och trots att hon sen flyttade till Stockholm har vi varken hörts, skrivit eller träffats nåt.
        Jag tror att det är mer otvunget med att följa varandras bloggar och lämna tankar och åsikter utan inblandning av det personliga.
        Kanske är jag konstigare än jag själv tror även om mina kunder klagar ju inte. 😂😂
        Kram!
        Ha en skön helg!

      2. Jag har tänkt lika mpnga gånger. Att bloggvänskap är något otvunget.
        Om man träffas IRL kan allt funka riktigt bra, men något kan också förändras.
        Det ska kännas naturligt att träffas, inte vara förenat med tajt tidtabell osv.
        Vem vet, nån gång kanske vi ses 😊
        Kramar 🌻🇸🇪🇫🇮

      3. Så kan det bli också. Men faktiskt kom jag på 2 till jag träffades IRL, en var som vi följdes åt och kommenterat/ diskuterat. Träffades 2-3 gånger i olika sammanhang, jag kommenterar fortfarande på bloggen lite då och då, men får inga kommentarer eller likes längre varken här på bloggen, eller på Instagram.
        Jag lämnar fortfarande likes då jag gillar bilderna, men jag får inget tillbaks eller i alla fall väldigt väldigt sällan.
        Svårt egentligen hitta ord eller vad jag känner, men ser i alla fall lite mönster..
        Kram!😠❤️
        Hoppas att du har kul, och har shoppat en hel del, ny dagbok?

      4. Håller med dig. Säkert har andra erfarenheter än jag har och har blivit superbra vänner.
        Jag råkar ha alltid annorlunda upplevelser än mängder av folk. Kanske är jag känsligare och läser av andra med andra ögon.

  1. Länge sedan jag åkte färja mellan Finland och Sverige…! Hoppas färden över var lugn, aldrig kul med storm på havet. Och maten ja… Den brukar vara god!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

