Något jag vill

Eftersom jag är bortrest några dagar nu, gör jag förhandsinställda inlägg.
Era kommentarer blir inte heller synliga innan jag godkänt dem, och jag kanske inte kan göra det under resan – vi får se!
Ha tålamod, tids nog läser och godkänner jag dem 🙂

Jag tar till en symbolbild. Mandelskorpor som jag gillar!
Och olika slags frågekonstellationer på bloggarna gillar jag också.
Det har visat sig att en del läsare även gör det, på det här sättet lär vi känna varandra! Hittade frågorna hos Ögamotöga, har modererat dem lite.

Mandelskorpor – så goda!
Mandelskorpor – så goda!
  1. Något jag vill uppleva igen: Thailand, interrail-resa, tandemfallskärmshopp.
  2. Något jag uppskattar: Ärliga, öppna och hängivna personer.
  3. Något jag vill ha: (vilja ha låter girigt, men…) råd att kunna leva som jag vill och samtidigt kunna hjälpa andra, normalt god hälsa.
  4. Något jag älskar att göra: Skriva, vara öppen för allt nytt, resa.
  5. Något som beskriver mig: Vill alla väl, arbetar effektivt då det är något jag brinner för, idiotoptimist i de flesta lägen 😀
  6. Något jag vill bli bättre på: Jag vill lära mig bli mindre konflikträdd, tillreda goda snabba och kanske även hälsosamma rätter i singelhushåll, utveckla kunskaperna i de fem språk jag redan kan.
  7. Något jag inte kan vara utan: Mina nära och kära, tak över huvudet, mat/dryck.
  8. Tre drömmar jag hoppas blir verkliga : Resa med Transsibiriska järnvägen, besök hos en väninna som upprätthåller barnhem i Bolivia  och att få bli riktigt kär igen, i någon som tycker om mig sådan som jag är 🙂

6 reaktioner på ”Något jag vill

  1. Är ingen sötis, men cantuccini doppat i kaffe/cappuccino gillar jag.
    Tycker även om listan. Å då jag följt dig i några år nu så är svaren absolut ingen överraskning för mig. Undantag att du pratar fem språk – WOW!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

