22 reaktioner på ”Sol över Täby

  1. Visst, efter två gråa dagar är det riktigt fint idag och lär förbli så imorgon också. Dessutom varmt för årstiden. Jag tackar-)

    1. Vi är ju här ännu på måndag, väldigt fin avkoppling och kul att år för år se vad som händer i och omkring TC. För hade jag varit borta tio år hade jag nog inte känt igen mig 😆

      1. Okay, det är ju ett stort område, så du behöver inte avslöja direkt vilket nummer du bor på 🙂
        Jag har bott på två nummer där, först i en femrummare, sedan i en trea.
        Trivdes bra!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

