Mera fönsterkonst…

… i församlingens fönster vid Drottninggatan.
Och fler speglingar 🙂 Till och med jag själv kom med på ett hörn nu.

Må en ängel vaka över oss alla.
Må en ängel vaka över oss alla.

… och så favoriträtten – pepparbiff! Inmundigad på restaurang Bella i Lovisa ikväll med kollega och väninna.

Den stora röda "saken" till vänster är en morot, jättegod den också :-)
Den stora röda ”saken” till vänster är en morot, jättegod den också 🙂

8 reaktioner på ”Mera fönsterkonst…

  1. Mums! Pepparsteak! Det var länge sedan jag åt…

    Men jag letade förgäves efter dig i skyltfönstret måste jag säga. Såg bilen och den upplysta trappan, men inte dig…

  2. Gillar också Pepparbiff, dock aningen större portioner. Det var tur att du skrev att det var Morot, för när jag först såg bilden fick jag för mig att det var Falukorv.
    Svante

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

