Vacker vägg, del 61

En fin vägg hos en frisersalong i stan.
En fin vägg hos en frisersalong i stan.

Avslutar det här året med ett inlägg med en vacker vägg, för jag antar att jag inte hinner skriva något mer före tolvslaget i dag 🙂
Det utblåsta, nästan nedbrunna ljuset, får symbolisera året som gick. De två gröna ljusen (tror det är ljus) till vänster, är symboler för en snart spirande ny vår.

I morgon är det skyltdags, sedan Glad måndag – och bloggåret fortsätter förhoppningsvis så att vi ”gamla” vänner ses, men även så att vi knyter nya kontakter 🙂
Kramar till alla jag känner!

10 reaktioner på ”Vacker vägg, del 61

  1. Det var en minst sagt annorlund nyårshälsning. Ja, inte själva hälsningen utan den helt suveräna bilden. Gillas skarpt!
    Nu har jag ju redan önskat dig ett Gott Nytt År i kommentaren till föregående inlägg, men det tål ju att upprepas;-)

  2. Svar: Du gissade rätt! Det var hos Kalaskompaniet mittemot Clas Ohlson:s utgång på plan 2 i Täby centru,m som jag hittade 2017. Kalaskompaniet är ganska dött under året, men INTE på Nyårsafton kan jag säga. Kön till kassan var lååååång! Kul för butiken tycker jag:-)

Kommentera

