Veckans ord, LEENDE

Plötsligt kom jag ihåg att jag skulle gå med i utmaningen ”Ett ord per vecka, att tolka fritt med en eller flera bilder” hos Gemsofmylife, där hittar du listan med orden.
Tyvärr lyckades jag inte få in länken till min blogg på hennes lista, och min kommentar om det verkade inte heller gå fram. Men det kanske löser sig nästa vecka!

I och med att jag fick lite brådis att hinna med innan vecka 1 är slut, blev det bara en bild. Men visst finns ett antydan till LEENDE hos Snobben. Överlag är ju Snobben en som får oss att le.

Han ler minsann :-)
Han ler minsann 🙂

29 reaktioner på ”Veckans ord, LEENDE

  1. Så söt hade en egen snobben då jag var liten som man kunde köpa olika kläder till och jag älskade min LEENDE snobben 🙂
    Tack för att du är med och delar din underbara bild !!
    KRAM

      1. Inget av dom där alternativen med OpenID, WordPress m.m. funkade – väldigt konstigt.
        Jag mejlar dig, så får du min adress och så kanske du i framtiden kan ge råd hur jag ska gå till väga för att kunna sätta in länken på din blogg?
        Kram!

  2. Kul att du också ler den här veckan:-) Snobben, japp han har alltid fått mig att le. Och jag har också en irl faktiskt:-)

Kommentera

