Veckans ord, HIMMEL

Himmel och pannkaka, brukar man säga, men någon bild av en pannkaka blev det inte. Jag hade faktiskt en sådan på ett minneskort, men det kortet raderade jag i morse!

Den här utmaningen snappade jag upp av Gemsofmylife och hos henne finns listan med ord för hela året.

En klassisk bild av en himmel. Fint att det inte var helmulet hela dagen :-)
En klassisk bild av en himmel. Fint att det inte var helmulet hela dagen 🙂

28 reaktioner på ”Veckans ord, HIMMEL

  1. Gillar att trädet är med där i hörnet, det ger harmoni i bilden! Tack för att du kikade in på min sida nyligen. Vi har faktiskt varit inne hos varandra förut via Fototrissen. Och det är jag som är kompis med Patricia Palomäki 🙂 Hälsa henne om du träffar henne, från Mia i Gnesta! Vi har jobbat ihop på Södertuna Slott.

    1. Vad roligt att du känner Patricia. Nu minns jag dig och jag tror jag hälsat PP förr! Och fototrissen, den var kul fastän jag inte hann med där på senaste tid. Nu då den avslutats är den här med veckans bild kul!

    1. Jag vill tacka dig som körde i gång den här utmaningen, den är jätterolig och många har ju hakat på.
      Nu hittar jag åter nya bloggar och många likasinnade personer, via dig.
      Kram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

