14 reaktioner på ”Vacker vägg, del 62

  1. Hahaha! Du har hittat väggen till den nya ”underjordiska äventyrsgolfanläggningen”. Hade faktiskt tänkt att kolla närmare på anläggningen, men där finns så många anställda och så få besökare att jag inte riktigt ”vågat mig fram” än – för att fpta alltså, inte spela golf;-)

  2. Fin vägg. Vilken tur att du visar hur det ser ut i Täby. Jag har aldrig besökt den stadsdelen inte ens medan jag bodde i Stockholm. Den stradsdelen låg på fel sida staden.
    Svante

      1. Då jag bodde i Täby och skulle till Skarpnäck för att hälsa på en väninna var det bäst att reservera hela dan då jag åkte kollektivt. SÅ stort var Stockholm 🙂

      2. Stockholm var en småstad när jag föddes, och började inte växa på allvar förrän Farsta kom till, sedan gick allt alldeles för fort. Nu är jag faktiskt glad att jag inte bor där längre.
        Svante

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

