Vacker vägg, del 64 – solig dag

Solen har man inte sett på ett tag, eller inga längre stunder i alla fall.
I dag har det varit fint väder och ungefär minus fem grader.
Jag har ändå behövt göra en del texter klara och därför suttit inne.
I kväll har vi fest med fansen och följer samtidigt Tors bortamatch uppe i norr mot Liminka. Den börjar klockan 18 finsk tid.

Väggen hemma i mitt kök en solig dag. Som jag en gång skrev... blomsterstöden lades där tillfälligt, men jag tycker dom passar bra där tills jag eventuellt behöver dem för grönväxterna.
Väggen hemma i mitt kök en solig dag. Som jag en gång skrev… blomsterstöden lades där tillfälligt, men jag tycker dom passar bra där tills jag eventuellt behöver dem för grönväxterna.

8 reaktioner på ”Vacker vägg, del 64 – solig dag

  1. Väggen är hur läcker som helst! Tycker att blomsterstöden får gärna bli en permanent utsmyckning.
    Fint väder ett par dagar i rad nu. Fyra till sju plusgrader:-)

Kommentera

