Alldeles för lätt, en äggklocka!

Jag visste väl det… att gissningstävlingen var så enkel att alla sjutton som deltog hade rätt. Så nu blir det ett drygt jobb att länka till alla som har en blogg, och nämna namnen på de övriga. Men ett löfte är ett löfte!
Ni skulle få gissa ända till kvällen, men jag tror det är bäst att avsluta tävlingen redan nu 🙂

Det var en äggklocka, och en alldeles för lätt gissning :-)
Det var en äggklocka, och en alldeles för lätt utmaning 🙂

Ni som hade rätt är Rolf, Ninni, Camilla, annisvensson, Laila, minkreativitetsblogg, Staffan, Tore, Daniela, Tina Blomqvist, Erkki, Kristallina, Ingrid, BP, Anki, Fru Månsson och Susanne.

Istället för att gratulera var och en med en separat kommentar, grattar jag er alla på en gång här 🙂

6 reaktioner på ”Alldeles för lätt, en äggklocka!

  1. Där fick du allt att göra lite här;-) Tur att det är söndag. Å du vet, om jag gissar rätt, då var det lätt, för jag brukar inte vara så bra på Guess What;-)

    Stort tack för länken:-)

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

