Blev själv lite förvånad

… över att mitt hår är så här långt 🙂har

En bekant frågade efter mitt förra frissabesök om jag har förlängningar i håret. Svar: nej.

Jag kände inte riktigt igen mig i den mörka nyans jag lät göra förra gången.
Trodde jag skulle vänja mig, men det gjorde jag inte på tre veckor.
Nu känns det bättre.

16 reaktioner på ”Blev själv lite förvånad

  1. Ibland blir man överraskad! Plötsligt insåg jag att mitt gick ner på halva ryggen men då rök det. Skönt att få ordning på färgen igen!

  2. Du har fantastiskt fint och tjockt hår. Var glad för det! Personligen gillar jag dig också bättre som ”helblondin”:-)

  3. Det är intressant hur man oftast inte själv lägger märke till hur något har förändrats, i detta fall hårets längd,kiva färg blev det.

  4. Härligt att få håret fixat så att man trivs med det. Jag blir också ibland överraskad över längden på mitt hår, men tiden går… fin färg blev det på ditt fina hår.

    1. Tack! Ja, man ser ju inte hur långt det är över ryggen om man inte tar spegeln till hjälp 🙂
      Aningen ljusare vill jag ännu att det ska bli, men jag väntar en månad med nästa åtgärd.

Kommentera

