Första postcrossingkortet kom!

Äntligen kom det första postcrossingkortet. Jag har skickat iväg sex stycken och ett av dem har hittills nått fram.
Under min tid som medlem (27 dagar) har jag fått ett kort. Det kom från Georgia i USA, reste 7 791 kilometer och nådde mig på åtta dagar.

Väldigt trevligt med en beskrivning av avsändaren och en personlig hälsning bakom och many blessings for 2017.
Väldigt trevligt med en beskrivning av avsändaren och en personlig hälsning bakom och many blessings for 2017.

6 reaktioner på ”Första postcrossingkortet kom!

  1. Det är ju faktiskt en riktigt kul grej med oväntade vykort från kanske hela världen.Får jag tid skall jag minsann också registrera mig för postkrossingkort.

Kommentera

