Vacker vägg, del 67

Ni må förstå att jag älskar den här väggen ❤
Det är en del av Lovisa Tors omklädningsrum då herrarna spelar innebandy i division ett.
I dag hade jag möjlighet att gå in där eftersom det var utbildningsmässa i idrottshallen och en så kallad CV-klinik fanns i utrymmet. Det var alltså en plats där elever fick lära sig skriva bra CV:n.

Fastän jag hjälper Tor med mediekontakter och delar föreningens bilder på social media betyder det inte att jag kan gå in där när som helst inför herrarnas matcher 😀 … så nu gällde det att ta tillfället i akt.

Lov Tor, förkortning för Lovisa Tor, kunde också vara Love Tor :-) Och älska blågult för det gör jag också, då blågula Sverige inte spelar mot Finland.
Lov Tor, förkortning för Lovisa Tor, kunde också vara Love Tor 🙂 Och älska blågult för det gör jag också, då blågula Sverige inte spelar mot Finland.

6 reaktioner på ”Vacker vägg, del 67

  1. Blågula Lov-Tor skulle kunna döpas om till Love-Tour nu när jag tänker efter, speciellt då du följer laget riket runt;-)

Kommentera

