Ni må förstå…

… att min dag har börjat med ett gigantiskt i-landsproblem.

Förbjudet att tappa vatten eller att spola i toaletten mellan klockan 8.00 och 10.30.
Förbjudet att tappa vatten eller att spola i toaletten mellan klockan 8.00 och 10.30.

Avloppet ska på något sätt fotograferas.
Jag avundas inte företaget som gör det.

Men jag som oftast går på toaletten 2–3 gånger just den här tiden kommer att få en svår förmiddag…

Hur jag har förberett mig och hur jag tänker klara denna stora utmaning ger jag inga detaljerade uppgifter om.
Det tycker jag vi kan SKITA i…
Hoppas avloppet funkar efter klockan 10.30 då jag äntligen får spola ner allt 😀

14 reaktioner på ”Ni må förstå…

  1. Då hoppas jag för din del att du inte var tvungen att göra en ”number 2”. Å omtänksamt av dig att bespara oss detaljerna om dina förberedelser. Men jag hoppas att du fotade självaste fotograferingen av avloppet – det kallas för ”äckligt” bloggfoder;-)

    1. Nej, jag gick inte ner till källaren klockan åtta för att fota dem som jobbade med fotograferingen, den gällde hela huset, inte bara min bostad. Och jo, jag behövde göra number 2, men det finns ju medel man kan spruta i toalettstolen och så sätter man locket på för att slippa odörer…

  2. Fy vilket snuskigt jobb speciellt momentet när linsen måste torkas av.Jag undrar ifall avloppen ser olika ut hos de olika huresgästerna kanske beroende på olika matvanor,barn eller inga barn i hushållet.Visa ditt avlopp och jag skall säga vem du är,typ.

Kommentera

