Vacker vägg, del 68

Eller egentligen TVÅ vackra väggar. Bägge finns i Täby centrum i Stockholm, där jag hittat många roliga och fina väggar de senaste två månaderna. Jag var där i december och i början av februari.

I går var jag i Helsingfors på jobb, i dag är jag i Kuopio… jag flänger verkligen runt nu 🙂 Därför gör jag det här förhandsinställda inlägget.

Besöker mina kära vänners bloggar så ofta jag hinner, men jag ber om ursäkt för att jag under ett par veckors tid inte varit lika aktiv där som tidigare. Allt har sin tid, just nu slukar jobben mycket av den, – tids nog är det lugnare igen!

vacker_vagg_tcdiningvacker_vagg_tcopening

8 reaktioner på ”Vacker vägg, del 68

  1. Det var en färgstark och fin vägg. Har möjlighet att se den live nu när vi kommer närmare Stockholm. Helsingfors har jag varit till endast en gång. När jag växte upp i Sundsvalla så gick en färja till Vasa. Den turen tog mina föräldrar med mig på. Sen försvann tyvärr färjorna och det var synd

    Du behöver inte be om ursäkt, jag själv har blivit urdålig på att besöka mina vänners bloggar, åtminstone att kommentera. Tid och ork finns inte jämt

    Ha nu en skön lördag
    kramar från
    Malin

    1. Det känns tråkigt att inte hinna besöka vänners bloggar kontinuerligt, men då andra skriver lika – att de inte har tid, förstår jag och ber dem ta det lugnt.
      Allt har sin tid.
      Ska du besöka Täby? Kul i så fall!
      Söndagskram!

  2. Hahaha! Några av dessa ”unexpected”-väggar har jag också visat i Skyltsöndagen. Egentligen tycker jag att de är ganska roliga. I Mall of Scandinavia som också ägs av Unibail Rodamco har de samma tema.

Kommentera

