Glad måndag! 20-02-2017

Det får bli två bilder att starta veckan med i Glad måndag!
De är båda tagna på servicestationer under stopp vi gjort på innebandyns supporterresor.
Samma apa verkar figurera lite här och där 😀

Hej du! Ha en superglad måndag!
Hej du! Ha en superglad måndag!
Svinga i en lian, vetja!
Svinga i en lian, vetja!

Om du är med i Glad måndag, låt mig veta. Jag gör gärna en lista med länkar till bloggare som hakat på. Vet att Tomtan ofta är med!

Uppdaterat måndag 20.2 kl. 15 … Anki hakade också på! Kul – tack för det!

12 reaktioner på ”Glad måndag! 20-02-2017

  1. Glad måndag till dig också! Jag hänger på den här roliga idén – och mitt första ”Glad måndag”- bidrag finns på plats 🙂

  2. Det var en ganska gullig maskot. Jag deltar aldrig i fotoutmaningar utan brukar komma på med olika sorters veckoteman till min egen blogg 🙂

Kommentera

