Tro inte att jag är uppe och hoppar…

… men jag gick ut på inglasade balkongen och tog två bilder i all hast.
Blev så glad när solen visade sig!

Annars har jag mest legat i sängen, läst tidningar och skrivit ett postcrossningkort som går till Tyskland den här gången.

Snart ska jag via datorn kolla innebandymatchen NJ – Tor i Seinäjoki. Dit som jag skulle åka, men nu blev det inte så. Hoppas jag orkar se några matcher i playoff i stället!

Så vackert med sol mot trädstammarna.
Så vackert med sol mot trädstammarna.
På granntomten har tidigare funnits nåt slags byggnad, men jag vet inte alls om det varit boningshus eller något mindre.
På granntomten har tidigare funnits nåt slags byggnad, men jag vet inte alls om det varit boningshus eller något mindre. En värmecentral?

14 reaktioner på ”Tro inte att jag är uppe och hoppar…

  1. Skönt med sol, här i Skaune finns ingen … inte i hålan där jag befinner mig i iallafall. 🙂

  2. Grattis till att solen skiner på dig. Det är du väl värd. Du skulle må betydligt sämre här kan jag säga – gråtrist med enstaka snöflingor. Lite nysnö igar natt också.

Kommentera

