Skyltsöndag, den 5 mars 2017

Första söndagen i mars! Så fort tiden går.
Den här texten finns på en bricka som jag hittade hos NalaDeli, en affär där det säljs allt från praliner och ostar till såväl praktiska som prydnadssaker för hemmet. Jag köpte inte brickan men tycker den passar bra här!

Klockan får gärna alltid vara Wine o'clock :-)
Klockan får gärna alltid vara Wine o’clock 🙂

14 reaktioner på ”Skyltsöndag, den 5 mars 2017

  1. Hahaha! Så rätt så! Den skylten gillar jag skarpt eftersom jag tycker mycket om vin:-)
    Stort tack för att du är med i Skyltsöndag trots att du är krasslig:-)

    1. Tack! Jag hade förhandsinställt inlägg från lördagen, men inte var jag ju kry då heller.
      Tänkte att om jag kroknar helt så SKA jag ha ett bidrag i Skyltsöndag ändå 😀

  2. Svar: Det var så himla kul att du tänkte på Skyltösndag trots att du känner dig dålig. Å Skyltsöndag är en väldigt ”liberal” utmaning. Inget tvång att delta eller att länka. Så det är (ko-)lugnt;-)
    Krya på dig!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

