Glad måndag! 06-03-2017

Den här pärmbilden tog jag till Tors jubileumstidning hösten 2016.
Den här pärmbilden tog jag till Tors jubileumstidning hösten 2016. Maskoten Tor-Björn poserar.

Heja Tor! Vars innebandysektion fyllde 25 år 2016.
I år gick herrarnas lag i division ett också till slutspel – playoff.
De matcherna inleds på onsdag. Jag vet ju inte om jag klarar av att åka med och titta, för vi startar på bortaplan.
Men jag hoppas jag har ork att kolla följande match hemma fredagen den 10 mars.
Andra som är med i Glad måndag: Anki och Tomtan.
Om du också är det, meddela mig så länkar jag gärna till din blogg!

6 reaktioner på ”Glad måndag! 06-03-2017

  1. Tor-Björn – vilket fyndigt namn! Han verkar vara laddad. Härligt att ditt lag tog sig till playoff. Hoppas du kan vara med och heja på laget i första playoff matchen!

    1. Visst är namnet kul!
      Jag kan inte åka på första matchen, den är på onsdag borta i västra Finland och jag är nog inte i form då ännu.
      Men på fredag har vi match hemma och den hoppas jag kunna se!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

