Kryat på mig

Ett underbart krya-på-dig-kort och chokladpinne att doppa i varmt vatten.

Fick den här uppiggande presenten och ett kort av min syster med krya-hälsningar. Det är sista antibiotikadagen i dag och jag ska dricka varm choklad senare i kväll.

Kände redan i går att jag orkade bättre. Hade först en intervju om en konsert och sedan innebandymatch. Tor förlorade också den andra playoffmatchen så nu är säsongen i division ett slut. Men det var strongt att vi tog oss så långt, och det blev en känslofylld kväll.
Matchen slutade efter halv nio på kvällen och då jag kom hem efter presskonferensen var klockan närmare halv tio. Skrev texterna och behandlade bilder och delade på sociala medier till nästan midnatt.

Inte undra på att jag sov till nästan tio i morse!
Men i dag lyser solen och jag känner för första dagen på över en vecka att jag har både lust och krafter att gå ut med kameran.
Hoppas kunna visa bilder senare i dag, sådana som inte bara är tagna hemma hos mig själv 😀

21 reaktioner på ”Kryat på mig

      1. Jag har varit ute i solen idag jag också, fick ihop 4,2 km. Tror jag kan komma ut på en 2,1 km till innan solen går ner. Ska bara stoppa i magen lite mat innan.
        Svante

  1. Åh,v ad gott höra att det går rätt väg med tillfrisknandet! Heja på dig!
    Vad kul med klubba att doppa i vatten – tror inte jag sett det förut. 🙂

    1. Tack för all uppmuntran längs de jobbiga dagarna – det är SÅ skönt att orka lite igen.
      Och jag är tacksam för att jag verkar bli frisk.
      Ja, klubban är kul!
      Kramar till dig!

  2. Vad härligt med krya på hälsning från syrran. Skönt att få må bättre också och kunna gå ut i finvädret. Det piggar garanterat upp.
    Angående doftprovet på parfymen så känns den inte tung utan lite lättare och fräsch…
    Kramar♥

    1. Jag gillar lätta, blommiga och fräscha dofter – därför frågade jag. Har lite svårare med tunga festparfymer, sådana som Opium som jag minns från ungdomen 🙂
      Visst piggade det mycket upp att vara ute i solen, den värmer redan mycket!
      Kram!

  3. Härligt att läsa att du mår bra.
    Fint med presenter, skönt kort, men chokladpinnen förstår jag mig inte på. Doppa i vatten? Slöseri jag skulle nog bara slicka i mig. 😀

      1. Aaaaa, det var nåt nytt. Intressant även om jag inte gillar just kakaodrink, men imponerad av uppfinningsrikedomen.
        Kram!

  4. Kul med en present som innehåller något roligt och något läckert. Härligt att det går åt rätt håll. Snart är du riktigt pigg igen. Ha en trevlig söndag!

    1. Tack – hoppas din söndag också blir riktigt fin!
      Det här med att tillfriskna, man har kanske lite bråttom och är ivrig och så märker man att orken inte är fullständig, men då får man bara lägga sig ner och vila.

Kommentera

