Skyltsöndag, den 12 mars 2017

Veckorna går med rasande fart – snart är man pensionär! 😀
Eller så inte, kanske jag hör till den ålderskategorin som tvingas jobba tills jag är 70 minst.

Det börjar bli dags att ta hand om trädgården.

Och för er som inte kan finska betyder det här att Green Care är den finska trädgårdens expert.

Vill du gå in och titta hos andra som visar skyltar om söndagar, då hittar du en lista här hos BP som förvaltar Skyltsöndag.

9 reaktioner på ”Skyltsöndag, den 12 mars 2017

  1. Alltså den här skylten är riktigt fynding. Den drar åt sig blicken. Jag menar Green Care på en lila bakgrund, bara det gör ju att man reagerar. Åsså hittade jag ”asian fun” i sista ordet också;-)
    Den skylten gjorde mig glad:-)

    Tusen tack för att du är med och stort tack för länken också:-)

  2. Nästan glad måndag på en söndag 😀 en toppenskylt, så grön och grann!
    Ja, du kommer att jobba länge, du trivs ju med ditt. Du ser på mig, jag är 70 och jobbar för fullt 😉 frivilligt också.
    Skyltsöndagskram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

