Glad måndag! 13-03-2017

Vi väntar alla på sommaren nu, också de här bänkarna.

Färger att bli glad åt!
Under min korta utevistelse i fredags, då jag för första gången började känna mig kry efter att ha varit sjuk två veckor, tog jag den här bilden av två bänkar i Strandparken.

Finns också andra som är med i Glad måndag – Tomtan, Ankis bildblogg och Geddfish bland andra! Titta gärna in hos dem!

17 reaktioner på ”Glad måndag! 13-03-2017

    1. Helt frisk är jag inte, hostan är envis värre – men jag har hostmedicin kvar.
      Nu vet jag inte vilken bänk du tycker ser sjuk ut 🙂 … men en sitter ordentligt fast i snö och is.

    1. Härligt om du blev glad!
      Och ännu roligare om du nappar på rubriken, och kanske kommer med i Glad måndag?
      Tack – mår lite bättre för varje dag som går – kram till dig!

    1. Ännu finare att sitta på då det blir sommar, och då den ena bänken kanske inte är trasig mer, vilket bloggaren Lantlivsbilder lade märke till – att ett bräde fattas.
      Kram!

  1. Vilka underbara bänkar! Tror jag skickar Täbys stadsarkitekter på studiebesök i Lovisa. Så mycket roligare att sätta sig på en så fint målad bänk än på dessa tråkiga bruna trädvarianter.

  2. Vilken ljuvlig bild av välkomnande bänkar! Tycker om trädskuggan som avslutas med ett orange utropstecken i färg med en av bänkarna. Snyggt komponerat!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

