Kolla in Snedes alla tips!

Har en vän som är jätteduktig på en hel massa. Eller egentligen har man ju många vänner som är det, men via Snedes blogg får du alla möjliga tips på hantverk och pyssel av olika slag. Fina dörrdekorationer till exempel.

Det var hon som fick mig att inse att jag kanske ska plocka bort min krans från dörren 😀
Den har hängt där sedan november-december. Den är kanske inte direkt julinspirerad, men mer vintrig än vårlig ändå.

Mer vinterinspirerad än vårlig?

Frågan är nu vad jag ska hänga där i stället då jag inte vill köpa något som jag kallar onödigt, något jag sedan ändå måste ställa undan i väntan på en ny säsong.

Snede bloggar för övrigt via blogspot.fi. Det gör många andra av mina bloggvänner också. Jag har haft stora problem med att kommentera hos dem de senaste dagarna. Då jag väljer alternativet Namn/webbadress och sedan Publicera kommer jag inte vidare. Någon annan som haft samma problem?

Nu ska jag fortsätta titta på Bingolotto. Vad jag älskar det programmet 🙂 ❤

4 reaktioner på ”Kolla in Snedes alla tips!

Kommentera

